JAK TO DZIAŁA?

1. POMYSŁY

Poznajemy Wasze pomysly, dopytujemy o branże, określamy realne i utopijne rezultaty, potrzebne zasoby. Generujemy wspólnie więcej rozwiązań i możliwości, prowadzimy sesje kreatywne, selekcjonujemy ich wyniki i wybieramy ten materiał projektowy, z którego powstaną najlepsze produkty, najbliższe Waszej wizji.

POMYSŁY POMYSŁY
PROJEKTOWANIE

2. PROJEKTOWANIE

Projektować możemy na kartce, przez odręczny druk 3D albo korzystając z szerokiej puli oprogramowania. Możemy wesprzeć Was wiedzą naszych konstruktorów, technologów i projektantów albo wyposażyć w narzędzia i pomóc samodzielnie dojść do optymalnej formy.
Efektem projektowania może być szkic, storyboard, makieta, realny przedmiot albo jego wyciosana w drewnie quaziforma.
Każda z tych form będzie cenna i prawidłowa jeśli tylko unaoczni całemu zespołowi projektowemu do czego powinniśmy dążyć wdrażając Wasz pomysł.
Nie ma znaczenia czy idea, którą chcecie realizować osadzona jest w obszarze nauk ścisłych, czy jest to ciekawa akcja społeczna, nowa metoda nauczania, czy nanorobot.

3. PROTOTYPY

Kiedy wiemy już do czego dążymy, zaczynamy to po prostu realizować. Jeśli projekt dotyczy nowego produktu, z pomocą technologów dobieramy optymalne materiały i uruchamiamy pracę naszych warsztatów. Możecie działać w nich samodzielnie lub pod czujnym okiem fachowców.
W zależności od rodzaju projektu ustalamy strategię, harmonogramy, podwykonawców i modelujemy scenariusze zdarzeń technicznych oraz rynkowych, robimy symulacje produkcyjne. Dzięki temu wiemy, gdzie dokręcić kolejną śrubę, a z czego zrezygnować.

PROTOTYPY
POMOC EKSPERTÓW

4. POMOC EKSPERTÓW

Koordynujemy współpracę biznesu i nauki (B2S), bo wiemy, że to najszybsza i najprzyjemniejsza droga do budowania nowych, świetnych rozwiązań i wprowadzania na rynek trafionych innowacji. Naukowcy, wynalazcy i start-upowcy z pasją i zaangażowaniem testują swoje coraz nowsze pomysły. Z kolei inwestorzy, stratedzy i marketingowcy potrafią te pomysły doskonale dostosować do realiów rynku, udoskonalić, dopieścić wizerunkowo i sprzedać z korzyścią dla autora, inwestora i przede wszystkim – odbiorcy.

ZOSTAŃ EKSPERTEM

Projekty, które z sukcesem poprowadziliśmy, dotyczyły kampanii reklamowych, środków piorących, interaktywnych technologii biurowych, malarstwa a nawet wydobycia krzemu. Zapraszamy do współpracy specjalistów z wielu branż, a naszym głównym kryterium wyboru Eksperta jest jego specjalistyczna pasja – dowolnie nietypowa, dowolnie rzadka. A sama rekrutacja nigdy się nie kończy, bo nie mamy pojęcia jaki pomysł następnym razem zapuka no naszych drzwi.

Masz wiedzę, którą warto podzielić się z innymi?

NAPISZ DO NAS!

5. NOWY START

Koniec projektu, traktujemy zawsze jako nowy start. Na sklepowych półkach pojawił się Wasz produkt, odbył się wspólnie zorganizowany festiwal, zdobyliśmy wraz z Wami dotację na wynalazek – czegokolwiek dotyczył projekt, odnieśliśmy sukces. Co dalej?

Dalej należy dopilnować, aby rezultaty naszej wspólnej pracy trafiły do właściwych odbiorców i zajęły trwałą, dobrą pozycję na rynku i w świadomości klientów.

Mądre i skuteczne wdrożenie produktu na rynek wymaga współpracy technologów, specjalistów od marketingu i sprzedaży, prawników – całej rzeszy często trudno dostępnych fachowców.

Czy naprawdę są potrzebni? Tak. Nieporadna samowolka biznesowa może zaszkodzić nawet najlepiej dopracowanemu produktowi. Czy możemy Wam pomóc też w tym etapie? Oczywiście – mamy miejsce, mamy ludzi, mamy czas.

Potrzebujesz więcej informacji o naszych działaniach?

ZAPYTAJ